Sociální sítě jako je Facebook mají určitá pravidla pro zveřejňování fotografií. Chrání tím své uživatele před násilím či pornografií. Podívejte se, jak Facebook cenzuroval naši reklamu proměny na základě toho, že fotografie "před a po" ukazovala údajně nepravděpodobný výsledek.

 

Facebook filtruje fotografie, které se mají zobrazit v reklamách, a zamítá ty, které srovnávají stav před a po ve stylu "zhubni 15 kilo za 2 dny", "zbav se vrásek za 15 minut", atp. Většinou jsou zamítané fotografie, které porovnávají reálnou fotku s retušovanou. 

My jsme chtěli v reklamě použít fotografii paní Moniky, která byla tak strašně hodná, že souhlasila se zveřejněním svých záběrů z proměny ve studiu ProBeauty >>.

 

fb.jpg

 

 

Je jasné, že počítačové nástroje v dnešní době umožňují hodně zkreslit skutečný vzhled. Znáte všechny ty selfie filtry v mobilech, které automaticky vyhlazují pleť, zvětšují oči a zornice, vybělují bělmo? Je toho hodně a my vlastně souhlasíme, že navnadit ženy na takový výsledek není fér. 

 

Fotografie z proměn image my ale nijak neretušujeme. Pleť vyhlazujeme pomocí vyhlazující báze pod make-up. Křivky postavy měníme díky správnému střihu oblečení. Vše bez jakéhokoliv vylepšování na počítači. Je to vždy reálný výstup z proměny a klientky předem informujeme, že je to fotka na památku, nikoliv retušovaný snímek od fotografa. 

 

Do naší reklamy jsme vložili tuto fotografii:

 

monika-bau.jpg

 

Zamítnutí reklamy bereme s úsměvem. Jsme kouzelnici a naše kouzla zřejmě fungují.

Stalo se nám, že pod fotkami proměn vznikla dlouhá debata o tom, zda modelka na fotce "po" není podstrčená, že je to jiná osoba a že je to fotomontáž. Nejdříve se vždy zarazíme, ale když se nad tím zamyslíte, je to pro nás vlastně obrovský kompliment. 

Proměnu v ProBeauty může absolvovat každá žena bez žádných omezení. Naše nejstarší klientka měla 72 let, nejmladší 15. 

 

Proměny vizáže >> děláme s láskou a vždy nám jde o to, dostat z klientky to nejkrásnější co nejpřirozenější cestou. Někdy jde o omlazení, někdy o sexappeal, někdy o sebevědomí. Největší pochvalou je pro nás, když nový vzhled pomůže klientce změnit i její život.

 

Autorka článku: Monika Romanowska